Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

Δίαιτες anti candida

Η δίαιτα που περιγράφω είναι βασισμένη στις anti candida δίαιτες που υπάρχουν σε πάρα πολλά αμερικάνικα σάιτ. Όποιος γνωρίζει καλά αγγλικά μπορεί να ανατρέξει εκεί. Οι δίαιτες αυτές συνήθως έχουν τρία στάδια περίπου 3-4 εβδομάδες το καθένα. Το πρώτο στάδιο είναι πολύ αυστηρό, ουσιαστικά τρέφεσαι μόνο με κρέας και λαχανικά. Στο δεύτερο στάδιο εισάγουν κάποια λίγα φρούτα και στο τρίτο στάδιο εισάγουν τις περισσότερες από τις υπόλοιπες επιτρεπόμενες τροφές.
Τις δίαιτες αυτές εγώ (που επιπλέον βλέπω κρέας και στρίβω στη γωνία) τις βρήκα μη εφαρμόσιμες. Ειδικά το πρώτο στάδιο, χωρίς κανένα φρούτο, χωρίς ψωμί, χωρίς τυρί και με κρεατοφαγία το βλέπω πολύ χλωμό να επιτυγχάνεται. Από τις συζητήσεις των κνιδωτικών στο διαδίκτυο συμπεραίνω ότι γενικά είναι δύσκολο να εφαρμοστεί. Άλλος λέει δεν άντεξα και έφαγα ψωμί, άλλος πείνασα και έφαγα τυρί, άλλος έφαγα φρούτα κλπ.
Επίσης δεν ξέρω κατά πόσον μια τόσο μικρή διάρκεια δίαιτας μπορεί να έχει αποτέλεσμα, ειδικά αν η τοξίνωση είναι πολλών ετών.
Εν πάση περιπτώσει τη δίαιτα που προτείνω την ανακάλυψα στην ιστοσελίδα ενός Αμερικανού παθολόγου, ο οποίος πρότεινε μια πιο ήπια  anti candida δίαιτα δηλ. η δίαιτα του περιείχε και μερικά φρούτα και γαλακτοκομικά σε μέτριες ποσότητες. Άρχισα λοιπόν να την εφαρμόζω στον εαυτό μου και να κάνω δοκιμές. Είδα δηλ. για παράδειγμα ότι μπορούσα να φάω δυο κουταλιές μέλι την εβδομάδα, ή δυο φορές την εβδομάδα φρυγανιές χωρίς ζάχαρη χωρίς ν' ανατρέψω την ωφέλεια της δίαιτας. Η δίαιτα λοιπόν που προτείνω είναι εφαρμοσμένη στον εαυτό μου. Στην επόμενη ανάρτηση θα δώσω και ενδεικτικό μενού.
Θέλω να σημειώσω ότι ένα άτομο με γενετική προδιάθεση για κνίδωση πρέπει ν' ακολουθεί τη δίαιτα για πάντα έστω και χαλαρά. Ακόμη και αν καθαρίσει κάποιος, η κνίδωση παραμονεύει πάντα. Αν ξαναρχίσεις τη σαβουροφαγία (και κυρίως  τα γλυκά) θα επιστρέψει. Πρέπει λοιπόν πάντα να τρως πολύ γιαούρτι, να πίνεις πολύ νερό κλπ, ν' αποφεύγεις τα γλυκά γενικά (ακόμη κι αν τρως πού και πού) και να μην το παρακάνεις με τα ψωμιά. Έτσι ακόμη κι αν δεις να ξαναεμφανίζεται η κνίδωση, θα είναι πολύ εύκολο να την ξαναδιώξεις ξαναρχίζοντας τη δίαιτα λίγο πιο αυστηρά.

40 σχόλια:

  1. Καλησπέρα σας. Διαβάζω τα κειμενά σας με πολύ προσοχή και η αλήθεια ειναι οτι το αρθρο σας περί candida με έβαλε σε σκέψεις. Έχω την εντύπωση οτι πάσχω απ'το συγκεκριμένο νόσημα. Μετά από πολλές θεραπείες, αντιβιώσεις για αλλεργίες, δυσανεξίες, κνησμό, γυναικολογικά, είναι το μόνο που δεν σκέφτηκα. Θα ήθελα σας παρακαλώ να μου πείτε έναν γιατρό που μπορώ να απευθυνθώ και κυρίως τί εξεταση μπορώ να κάνω. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. Έλενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στείλε μου ένα μέιλ στο annakal20@gmail.com για να σου απαντήσω μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τι ξέρω.

      Διαγραφή
    2. tha to kano kai ego ayto oso mporeso fenete kalh dieta an einai na fygoun ayta ta pragmata apo ton organismo mou thn kano kai einai kai sta plesia mias ugiinhs diatrofhs !! makari na eixame mathei apo mora na trefomastesosta giati ola xekinoun apo to thema diatrofh arosties kai tetia olaexoun amesh sxesh me to ti trome kai pinoume!! psyxikh hremia episis exei megalo rolo kai pitharxia sto na prosexoume thn diatrofh na einai panta me vitamines kai ynes fitikes pou boithoun polu sto naxoume organosmo ygies !! eyxaristoume filh anna :):):):)

      Διαγραφή
  2. μου εχετε σωσει τη ζωη δεν εχω λογια να σας ευχαριστησω για τις πληροφοριες. Εδω και χρονια εχω αλλεργιες σε ολο μου το σωμα και τον τελευταιο χρονο παθαινω συνεχεια ουρολοιμωξεις οι οποιες ακολουθουν τις κολπιτιδες και τουμπαλιν. Επίσης εχω οσφυαλγία χωρίς κανενα προφανη λογο, καθοτι ειμαι αδυνατη και γυμνασμενη και τελος εχει μειωθει η ακοη μου απο το ενα αυτι. Εχω μια εβομαδα που ακολουθω τη διατροφη που προτείνετε και παραλληλα λαμβανω προβιοτικα το βραδυ. Εχω δει τεραστια βελτιωση μονο μεσα σε μια εβδομαδα, δεν εχω λογια να σας ευχαριστησω , μου ανοιξατε τα ματια.
    το μονο που θα με βοηθουσε ειναι ενα ενδεικτικο διαιτολογιο γιατι το πρωι εκτος απο γιαουρτι δε μπορω να σκεφτω κατι αλλο. Και μια τελευταια ερωτηση , τα all bran και η βρωμη ειναι καταλληλα? ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tα all bran, η βρώμη, η σίκαλη και οιοσδήποτε άλλος σπόρος αρέσει στον καθένα, όχι μόνο ενδείκνυνται αλλά είναι και απαραίτητα. Τα all bran έχουν λίγη ζάχαρη, αλλά είναι αμελητέα μπροστά στην ωφέλεια που προσφέρουν δηλ. στην καθημερινή τουαλέτα. Η δυσκοιλιότητα είναι ένας από τους πιο σοβαρούς παράγοντες για να εμφανιστεί κνίδωση, μιας και ο οργανισμός κρατά κι αποθηκεύει τοξίνες.
      Εγώ, ακόμη και τώρα που ακολουθώ πολύ χαλαρά τη δίαιτα, κάθε πρωί τρώω all bran με βρώμη ή σίκαλη (που είναι πιο νόστιμη) και γάλα. Ένα μεγάλο μπωλ με κρατάει χορτασμένη για πολλές ώρες, Όταν για κάποιο λόγο σταματήσω για αρκετές μέρες τα all bran, η δυσκοιλιότητα επανακάμπτει, οπότε δεν τα σταματώ σχεδόν ποτέ.
      Για άλλες ιδέες για πρωινό αλλά και για τα άλλα γεύματα, κοίτα στην ανάρτηση Οκτωβρίου 2011 "Ενδεικτικό μενού'' κατά τη διάρκεια της κνίδωσης.

      Διαγραφή
    2. σε ευχαριστω πολυ

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα και απο μένα , ακολουθώ ενα πρόγραμμα αποτοξίνωσης οπου περιέχει βότανα και συμπληρώματα σε συνδυασμό με διατροφή άνευ ζάχαρης και ζυμαρικών . Εχει ομως φρουτα ....ποια ειναι η τοποθέτηση σας ως προς τα φρουτα ; Υποφέρω χρονια απο κολπίτιδες που συνεχώς επανέρχονται .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως γράφω και στο άρθρο οι αντι κάντιντα δίαιτες απαγορεύουν αυστηρά τα φρούτα, τουλάχιστον τον πρώτο μήνα. Κατά τη δική μου γνώμη, στη χώρα και το κλίμα που έχουμε, αυτό δεν γίνεται, είναι ανέφικτο. Εγώ έκανα τη διατροφή συμπεριλαμβάνοντας φρούτα, απλώς δεν έτρωγα τα πολύ γλυκά φρούτα δηλ. καρπούζι, πεπόνι, σύκα ή γλυκά σταφύλια. Το χειμώνα έτρωγα εσπεριδοειδή (πορτοκάλια, μανταρίνια, γκρέιπφρουτ, λεμόνια (ως χυμό τα λεμόνια), μήλα (Τριπόλεως ή ξινόμηλα), αχλάδια και άνοιξη καλοκαίρι, κεράσια, βερίκοκα, ροδάκινα, κορόμηλα, δαμάσκηνα, σταφύλι ποικιλία κέρινο που είναι ξινούτσικο, μούρα όταν έβρισκα, σαν κανόνας δηλαδή ό,τι φρούτο δεν ήταν πολύ γλυκό. Επίσης έτρωγα και μπανάνες, διότι μόνο αυτές σε σώζουν όταν σε πιάνει λύσσα για ζάχαρη. Αν δεν έχεις μπανάνα αποκλείεται να μη φας γλυκό και έτσι πάει στράφι η δίαιτα, ενώ με τη μπανάνα, μπορείς και τη συνεχίζεις. Γενικά, εγώ θεωρώ τα φρούτα απαραίτητα. Ξεκινάμε από τα πιο ξινά και σε μικρή ποσότητα και σταδιακά καθώς καθαρίζουμε προσθέτουμε κι άλλα και αυξάνουμε την ποσότητα. Για τις χρόνιες κολπίτιδες πιστεύω θα δεις μεγάλη ανακούφιση αν καταπίνεις μικρά αμάσητα κομματάκια σκόρδο, σαν μικρά χαπάκια με νερό. Αν δεν τα μασήσεις δεν μυρίζουν. Μπορείς να το κάνεις το πρωί και μετά να φας το πρωινό σου. Αυτό είναι κάτι που το έχω κάνει εγώ η ίδια για τις χρόνιες κολπικές μυκητιάσεις και αποδίδει πολύ.

      Διαγραφή
  4. Αννα τι γνωμη εχεις για τα προβιοτικα και τα σκευασματα σκορδο θυμάρι που κυκλοφορουν απο διαφορες εταιριες οπως επισης κ για το ταχινι(χωρις μελι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Eπειδή πλέον τα τρόφιμα που έχουμε δεν είναι στην αγνή μορφή τους αλλά είναι αρκετά επεξεργασμένα, νομίζω ότι τα προβιοτικά είναι πλέον απαραίτητα. Εμένα τα προβιοτικά με προφύλαξαν τώρα πρόσφατα από τις παρενέργειες δυνατής αντιβίωσης και με προφύλαξαν πολύ καλά. Δεν άφησαν τους μύκητες να εξαπλωθούν, πράγμα που συμβαίνει αν πάρεις την αντιβίωση σκέτη. Είμαι λοιπόν υπέρ.
    Το ταχίνι είναι πολύ καλό, αρκεί να είναι το σκέτο, χωρίς ζάχαρη, γιατί συνήθως οι παραλλαγές έχουν ζάχαρη. Υπάρχει και ταχίνι ολικής που είναι όμως πολύ πικρό, εγώ δεν μπορώ να το φάω. Καλό είναι ν' αναζητήσει κανείς αγνό ταχίνι ή και να το φτιάξει μόνος του δεν είναι πολύ δύσκολο (σουσάμι με λάδι είναι) γιατί τα έτοιμα έχουν μέσα αρκετά πρόσθετα αν κοιτάξει κανείς την ετικέτα. Όσον αφορά τα σκευάσματα σκόρδου και θυμαριού και γενικότερα τα σκευάσματα, δεν είναι κακά αλλά δεν φτάνουν με τίποτα το πραγματικό τρόφιμο. Κι αυτό συμβαίνει για τους εξής λόγους π.χ οι ταμπλέτες σκόρδου περιέχουν ένα συστατικό που υπάρχει στο σκόρδο και το απομόνωσαν και το έκαναν ταμπλέτες. Όμως στην πραγματικότητα η ουσία αυτή μέσα στο νωπό τρόφιμο συνδυάζεται με άλλα στοιχεία (τους οποίους συσχετισμούς δεν έχουν ανακαλύψει ακόμη οι επιστήμονες) σε συγκεκριμένες αναλογίες και δίνει στο τρόφιμο τη χρησιμότητά του. Είναι λοιπόν καλύτερα να φάμε κανονικό σκόρδο (κομμένο κομματάκια σαν χαπάκια με πολύ νερό και μετά τρώμε κανονικά δεν μυρίζει) ή να βάλουμε θυμάρι στα φαγητά μας ή να φτιάξουμε αφέψημα. Είναι μη συγκρίσιμα τα μεγέθη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω για την απαντηση υποφερω απο κνιδωση 3 χρονια με πολλες εξετασεις κ γιατρους δεν βρηκα θεραπεια ολα δειχνουν καθαρα κ μου λενε οτι ειναι απο αγχος... προσφατα πηγα κ σε ενα αλλο γιατρο ο οποιος μ εδωσε μια ειδικη διατροφη η αληθεια ειναι οτι ταιριαζει με την δικη σου απλα επιτρεπει το ψωμι 3,4 ημερων οτι ειναι βραστο(μακαρονι πατατα λαχανικα ) κ κομποστα απο φρουτο. Εγω προσπαθω να την συνδυάσω με την δικη σου αλλα ειναι τοσο δυσκολο... λιγο γλυκο η εστω μελι(εχεις τοσο δικιο για τις απογευματινες υπογλυκαιμιες) κ δεν μπορω να τρωω καθε μερα αρνι η κοτοπουλο!Πραγματικα χαιρομαι τους ανθρωπους που μπορουν να την κανουν κατα γραμμα.Μου λεει να κοψω κ το καπνισμα αυτο κ αν μου ειναι δυσκολο... Να χρησιμοποιω μονο αρκαδι στα ρουχα οχι βαφες μαλλιών κρεμες σωματος κτλ τωρα εφαγα μια ρυζογκοφρετα με μελι κ παλι εβγαλα πομφους εχωντας παρει αντιισταμινικο!πιστευω οτι το xozal k to singulair θα το παιρνω για πολλα χρονια... ειμαι 32 χρονων σκεφτομαι την εγκυμοσυνη αλλα με αυτα τα φαρμακα? Δεν ξερω εχω απελπιστει

      Διαγραφή
  6. Mην απελπίζεσαι. Το θετικό είναι ότι όλες οι εξετάσεις βγήκαν καθαρές, πράγμα πολύ σπουδαίο. Μην προσπαθείς να συνδυάσεις τις δύο δίαιτες μαζί γιατί πιθανόν η μία ν' αναιρεί την άλλη. Στη δίαιτα που έκανα εγώ τα επεξεργασμένα τρόφιμα π.χ η ρυζογκοφρέτα με μέλι απαγορεύονται, τρως μόνο ότι φτιάχνεις μόνος σου. Επίσης η δίαιτα του γιατρού δεν μου φαίνεται να έχει και πολλές ομοιότητες αφού στη δίαιτα που έκανα εγώ το ψωμί απαγορεύεται τελείως, το ίδιο και οι κομπόστες κι όσον αφορά τα βραστά δεν υπάρχει τέτοιος περιορισμός. Τέλος πάντων ρώτα το γιατρό τι επιδιώκετε με αυτή τη δίαιτα που προτείνει, για να ξέρεις κι εσύ και πόσον καιρό θα σου πάρει να δεις κάποια πρώτα αποτελέσματα. Αν δεν δεις αποτέλεσμα ξεκινάς τη δικιά μου, η οποία σε ένα μήνα περίπου θα έχει δείξει αν σε ωφελεί ή όχι. Εντωμεταξύ μπορείς να πάρεις κάποια στοιχεία όπως το πολύ νερό ή τα δημητριακά πρωϊνού (αν το επιτρέπει ο γιατρός) και να τα εντάξεις στη δίαιτα του γιατρού. Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπερα.Πηγα σε γιατρο συγκεκριμενα ιριδολογο κ μου ειπε οτι ειμαι γεματη καντιντα αρχισα διατροφη τρωγοντας μονο λαχανικα ,κρεας,οσπρια για ενα μηνα κ ξαναπηγα στο γιατρο κ μου ειπε οτι εχει φυγει κατα 60 τις 100.Μου πε να συνεχισω αλλους 2 μηνες το προβλημα ειναι οτι δεν ξερω τι ισχυει τελικα με αυτη τη διατροφη αλλου για πχ λεει οτι επιτρεπετε το γιαουρτι η τα οσπρια αλλου οχι .Επισης ενω τα συμπτωματα μου (τα οποια ειναι εκζεμα στα χερια ,υγρο απ το αυτι,κολπιτιδες)εχουν ηρεμησει καπως δεν εχουν ομως εξαλιφθει.Πινω κ ομοιοπαθητικα χαπια κ προβιοτικα με σκορδο κ σπορους γκρειφρουτ.Πως θα μπορουσα να μαθω μια αξιοποιστη διατροφη για το καντιντα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αυστηρή διατροφή αντικάντιντα που περιλαμβάνουν οι αμερικάνικες ιστοσελίδες περιέχουν μόνο κρέας και μη αμυλώδη λαχανικά, τίποτε άλλο τουλάχιστον για ενάμιση μήνα. Κατά τη χρονική διάρκεια αυτή αποκλείεται ό,τι δήποτε άλλο. Όμως είναι πολύ δύσκολο ν' ακολουθήσει κανείς αυτή τη διατροφή για 50 μέρες στο δικό μας κλίμα, ειδικά το καλοκαίρι (αφού αποκλείει εντελώς τα φρούτα, εμείς στην Ελλάδα όλο φρούτα τρώμε το καλοκαίρι, δεν γίνεται αλλιώς με τη ζέστη που έχουμε). Έπειτα από τον ενάμισυ μήνα αρχίζει η δίαιτα να εισάγει κάποια απ' τα τρόφιμα που απαγορεύονταν π.χ αμυλώδη λαχανικά, κάποια φρούτα (για γαλακτοκομικά και ψωμί ούτε λόγος ακόμη) Αυτό το στάδιο δεν έχει συγκεκριμένη χρονική διάρκεια, μέχρι να καθαρίσεις τελείως. Μετά εισάγεις σιγά σιγά και τις άλλες τροφές.
      Επειδή η δίαιτα αυτή για μένα ήταν ανέφικτη, ακολούθησα μια αντι κάντιντα δίαιτα ενός Αμερικανού παθολόγου, τροποποιημένη και προσαρμοσμένη από εμένα, ανάλογα με το κλίμα και τις δικές μας διατροφικές συνήθειες ( π.χ εμείς δεν συνηθίζουμε να τρώμε για πρωινό αυγά και φασόλια, ούτε είναι ποτέ το πρωινό μας πλούσιο σαν μεσημεριανό)και με δοκιμές που έκανα στον ευατό μου. Αυτή τη δίαιτα την έχω στην ανάρτηση 'Ξεκινώντας τη θεραπεία' (Οκτώβριος 2011). Γράψε κατευθείαν στο ψαχτήρι(anneurtica blogspot Ξεκινώντας τη θεραπεία και θα σε βγάλει κατευθείαν στη δίαιτα. Με αυτή τη δίαιτα καθάρισα σε έξι μήνες. Μπορείς να την προσαρμόσεις όπως ταιριάζει σε σένα. Καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
  8. καλησπερα σας!
    Εγω εχω ξεκινησει την διατροφη και βρισκομαι στην 5η εβδομαδα.Εχω δει αρκετα μεγαλη διαφορα γενικα στο σωμα μου....σπυρακια στο προσωπο,κοκκινιλες στα ποδια,πονοκεφαλους και αλλα πολλα απο τα συμπτωματα της κατιντιασης.
    Το μονο που με ταλαιπωρει παρα πολυ ειναι το φουσκωμα στην κοιλια...μειωνεται πολυ ελαχιστα αλλα διαφορα δεν βλεπω,μετα παλι τα ιδια και χειροτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σύμπτωμα, το οποίο εγώ δεν έχω βιώσει, το έχω ακούσει όμως ως πρωτεύον σύμπτωμα στην καντιντίαση. Ίσως να χρειάζεται κάποιον καιρό για να εξαλειφθεί, γιατί 5 εβδομάδες είναι ακόμη λίγος χρόνος. Τα δερματικά/αγγειακά συμπτώματα ξέρω σίγουρα ότι χρειάζονται τουλάχιστον έξι μήνες.

      Διαγραφή
    2. Καλημερα αννα και σε ευχαριστω για την απαντηση!Εχω διαβασει ολο το κειμενο σου για την κατιντα με προσοχη και ολες αυτες οι πληροφοριες ειναι σημαντικα χρησιμες.
      Ισως εχεις δικιο οτι ειναι πολυ νωρις ακομα για να δω αποτελεσμα σε αυτο που με ταλαιπωρει.
      Τρωω πολλες σαλατες ωμες,ψαρια,γιαουρτια με κεφιρ και προβιοτικα,πολυ πολυ σκορδο και κρεμμυδι,κοτοπουλο και μοσχαρι,οσπρια και απο φρουτα μονο μπανανες και πρασινα μηλα,λιναροσπορο και πυτουρο βρωμης.
      Επισης να πω οτι δεν εχω προβληματα δυσκοιλιοτητας,οποτε με ανησυχει λιγο.
      Θα συνεχισω την διατροφη και αν επιμενει αυτο ισως θα πρεπει να απευθυνθω σε καποιον γιατρο.
      Σε ευχαριστω και παλι!

      Διαγραφή
    3. Yπάρχει περίπτωση να έχεις δυσανεξία σε κάποιο συγκεκριμένο τρόφιμο; Άλλους τους πρήζουν τα λάχανα, άλλους τα μπαχαρικά ή το αλάτι, μερικούς και το γάλα. Κράτα ένα ημερολόγιο τις μέρες που είσαι πολύ φουσκωμένη τι έχεις φάει, για μερικούς μήνες, μήπως βγάλεις κάποιο συμπέρασμα.

      Διαγραφή
    4. Πριν παθω κατιντα με πειραζε το γαλα,,,ετσι ξαφνικα με φουσκωνε,ενω επινα απο την μερα που γενηθηκα μεχρι τα 32 μου,τωρα ομως δεν εχω επιχειρησει να πιω καποιο γαλα γιατι ψιλο φοβαμαι με αυτο που εχω τωρα.
      Φουσκωμα εχω ολη την ωρα γενικως,οτι και να φαω,εστω πχ μια μαρουλοσαλατα η νερο που πινω κοντα 2 λιτρα την ημερα τουμπανο η κοιλια.
      Οποτε η θελει χρονο και επιμονη η ειναι κατι αλλο και θελει γιατρο.

      Διαγραφή
    5. Σίγουρα, είτε το ένα είναι είτε το άλλο (πχ κάποια σπαστική κολίτιδα λόγω άγχους) το να κρατήσεις ένα σύντομο ημερολόγιο για λίγο καιρό πιστεύω ότι θα βοηθήσει είτε εσένα είτε και το γιατρό

      Διαγραφή
  9. Εχεις δικιο, αυτο θα κανω!
    Σε ευχαριστω και παλι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα! Μπορείτε να μου πείτε αν αυτά επιτρέπονται στην διατροφή ?
    Τυρί κασερι,φέτα κατσικισια, ανθρακουχο νερό, γαλοπούλα λάιτ σε φέτες του τοστ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στις αυστηρές αντικάντιντα δίαιτες, ολ' αυτά απαγορεύονται. Η δίαιτα που έκανα εγώ και πήγε καλά ήταν προσαρμοσμένη. Από κίτρινα τυριά έτρωγα μόνο κασέρι και γραβιέρα αλλά σε μικρές ποσότητες, φέτα έτρωγα (καλύτερη η κατσικίσια) σε μέτριες ποσότητες. Ανθρακούχα όχι (φαντάζομαι εννοείς αυτά του σουπερμάρκετ), αλλαντικά απαγορεύονται τελείως και γενικά να μην τα παίρνεις ακόμη κι αν καθαρίσεις, αν διαβάσεις τα συστατικά τους το συντηρητικό τους είναι το νιτρώδες νάτριο, αποδεδειγμένα καρκινογόνο συν όλα τ' άλλα συντηρητικά. Μερικοί είναι τόσο ασυνείδητοι που βάζουν νιτρώδες νάτριο και στα τυριά χωρίς να χρειάζεται αλλά για να τα κάνουν να χαλάνε αργότερα. Επίσης τα ανθρακούχα του εμπορίου έχουν συνδεθεί με νευρολογικές εκφυλιστικές παθήσεις. Όταν λέω μικρές ποσότητες κίτρινου τυριού, εννοώ ένα κομμάτι ή δυο- τρεις φέτες 3-4 φορές την εβδομάδα (είτε έτσι είτε λιωμένο σε τοστ ή πίτσα) και φέτα 4-5 φορές την εβδομάδα είτε με το μεσημεριανό είτε με το βραδινό. Και γάλα και γαλακτοκομικά παίρνε κατσικίσια αν μπορείς.

      Διαγραφή
    2. Αννα σε ευχαριστω, εγραψα απο το κινητο γι αυτο βγηκε unknown.
      εχω πελαγωσει λιγο με ολο αυτο και προσπαθω να φτιαξω καποια γευματα....ωρες ωρες μενω και νυστικια,φοβαμαι να φαω το οτιδηποτε,,,πφφφφφ!

      Διαγραφή
  11. και εγω εχω αυτο το προβλημα ειδα την διετα που εχει το σιτε κι θα την κανω ελπιζω να φυγει αυτο το βασανακι που με τυρανα φαγουρα και τετια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αννα εισαι θεα :):):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τί εξέταση γίνεται για επιβεβαίωση καντιντα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν υπάρχει εξέταση, μόνο τοπικές εξετάσεις π.χ για κολπική κάντιντα. Ένα απλό τεστ που γίνεται σπίτι, όχι επιστημονικό, αλλά δίνει μια ένδειξη είναι αυτό του σάλιου. Πρωί, πρωί μόλις ξυπνήσουμε σε ένα ποτήρι με νερό φτύνουμε και περιμένουμε. Αν το σάλιο βυθιστεί ή βγάλει πόδια σαν μέδουσα ή γενικά ανακατευτεί και θολώσει το νερό είναι ένδειξη για κάντιντα. Αλλιώς αν είναι υγιές απλώς επιπλέει στην επιφάνεια του νερού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλησπερα σας! σε ποιο γιατρο θα πρεπει να απευθυνθει αν εχει καντιτα με συμπτωματα οπως φουσκωμα κοιλιας,στοματιτιδα(ασπρη επιφανεια στην γλωσσα) κολπιτιδα? απ οσα εχω διαβασει αυτα ειναι σημαδια οτι υπαρχει ο μυκητας σε ολο τον οργανισμο αλλα σε πιο γιατρο πας αρχικα για να ξεκινησεις θεραπεια...<?? σας ευχαριστω πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aκόμη στη χώρα μας δεν υπάρχει τέτοιος γιατρός, εκτός αν κάποιος γιατρός άσχετα της ειδικότητάς του ασχολείται με τη διατροφική ιατρική και δέχεται αυτή την άποψη. Πάντως τώρα υπάρχουν διαιτολόγοι - διατροφολόγοι που θεωρούν την κάντιντα αιτία δεινών για τον οργανισμό. Ίσως αυτοί μπορούν να βοηθήσουν. Αλλιώς ο καθένας γιατρός στον εαυτό του.

      Διαγραφή
  16. Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχει πρόβλημα. Όλα τα λαχανικά και όλα τα φρούτα εκτός από τα πολύ γλυκά π.χ πεπόνι, καρπούζι. Όταν καθαρίσει κανείς ικανοποιητικά και αυτά.

      Διαγραφή
  17. εχω δει στα σουπερ μαρκετ παξιμαδια και κριτσινια παο χαρουπι
    επιτρεπονται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να είναι ολικής άλεσης το αλεύρι, να μην έχουν ζάχαρη ούτε μαγιά. Kοίτα τα συστατικά αλλά μου φαίνεται δύσκολο. Μάλλον θα υπάρχουν και τα 3 μαζί με το χαρούπι. Αν όχι, τότε είναι εντάξει

      Διαγραφή
    2. Μια πρόχειρη ματιά που έριξα είδα για κάποια μάρκα ότι έχουν και άσπρο αλεύρι και μαγιά και προζύμι. Γενικά το δύσκολο μέρος της δίαιτας είναι ότι απαγορεύεται το ψωμί και τα ψωμοειδή. Κοίτα στην ανάρτηση ''ΨΩΜΙ'' να δεις τι επιτρέπεται. Περιληπτικά σου λέω: άζυμα πιτάκια ολικής (αυτά έτρωγα εγώ που τα έφτιαχνα μόνη μου), ψωμί σόδας (αν σ' αρέσει, εγώ δεν μπορώ να το φάω) και αν ξέρεις καλά αγγλικά γράψε yeast free bread και θα βγουν διάφορες συνταγές. Δες αν κάποια απ' αυτές σου κάνει.

      Διαγραφή
  18. ευχαριστω ,
    ναι δυστυχως στα συστατικα εχει ζαχαρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. τα κρακερ που εψαξα στ σουπερ μαρκετ ολα εχουν μαγια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. εμενα δυστυχως με πειραζει το αλευρι ολικησ και δεν υπαρχει εναλλακτικη
    το σικαλης δεν κανει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΟ ΑΛΕΥΡΙ ΣΙΚΑΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΚΑΤΕΜΕΝΟ ΜΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΑΝΑΛΟΓΙΑ. ΑΛΛΑ ΚΙ ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΑΜΙΓΕΣ ΚΙ ΑΥΤΟ ΟΛΙΚΗΣ ΘΑ ΗΤΑΝ. ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΕ; ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΟΛΙΚΗΣ ΣΤΑΡΕΝΙΟ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΑΣΠΡΟ ΑΛΕΥΡΙ ΕΙΝΑΙ Η ΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΜΥΚΗΤΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗ ΖΑΧΑΡΗ. ΑΝ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΤΡΩΕΙ, ΘΑ ΤΡΕΦΕΤΑΙ ΑΠ' ΑΥΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή